fredag 26. november 2010

Ut på tur..

Da er jeg vel tilbake etter en langhelg i Geneve. Det var akkurat en sånn ferie jeg trengte! Bare noen dager vekk fra hverdagen, uten noen planer. Det er som et hjem nr 2, og da slapper man ekstra godt av. Hadde med meg min venninne Gry, det ble shopping ( i overkant mye kanskje??:), mye godt mat, cafe besøk, turer i gamlebyen og mange hyggelig kvelder og lite trening! ( bortsett fra 8 timer trasking hver dag) Legger ved noen bilder fra dagene....

En chai latte fra starbucks ( fantastisk god!!!)to go... liten pause i parken ved universitetet.
BonGenie, en av min favoritt butikker. Masse fint (som ikke alltid passer for lommeboken!!)Her finner du de fleste merkevarene og litt til.

Mye god mat å få her..... Grand Passage har delikatesse i underetasjen. Hadde vi hatt mer plass i bagasjen kunne jeg lett handlet mye her.

Istedet nøt vi maten der nede. Gåseleverpostei ( ja ikke av det sunneste, men utrolig godt!!) Og vi var jo på ferie så da er det lov med ekstra god mat.

Ellers er det mange fiiiine butikker å bruke penger i der nede. Ettersom kroppen ikke er normal ble det lite på meg. Det meste gikk nok til lille frk som kommer (og la oss nå håpe det blir en jente, for som bilder under viser så ble det mye rosa)
Etter en tur til Anncey og Geneve ble det noen poser. Godt vi reise med lite bagasje nedover, for vi var spente på hvordan vi skulle få dette med oss hjem....
Jeg har opptelling på det jeg har kjøpt ( iallefall noe av det). Rosa og hvitt... med og uten blonder! Ingen tvil om hva som forhåpentligvis ligger i magen og sparker. Det har jo så mye fint barnetøy der nede!!

Nå gleder jeg meg til å komme igang med treningen igjen. Bekkenet er mye bedre. Så satser på at ting at stabilisert seg litt nå!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar