tirsdag 21. desember 2010

Avalon

Avalon, som ligger midt på Avenyen. Supert digg hotell. Fikk rom i 8 etg, med utsikt over taket på Gøteborg....

fra badekaret. Som jeg sørget for å få brukt ye!!! Super deilig, med masse oljer og musikk fra....


Det første jeg gjorde da vi kom var å kaste meg på sengen( derfor også skrukkete sengetøy!).... fantastisk deilig! Her ble jeg liggende 1 time før det bar ut på shopping.
En av mine favoritt merker...



Hotellet var også veldig barnevennlig ( med tanke på at vi snart har en liten en). Kunne gjerne tenkt meg en helg her til våren/sommeren med lille Frk og mannen.
Helgen gikk dermed med til å sitte på cafe, slappe av, tusle rundt i gatene. Ja det blir litt shopping også, skjerf, sko og litt klær til meg. Er jo snart jul så prøvde å begrense meg litt...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar