tirsdag 14. desember 2010

uke 27 + 3 dager

En liten oppdatering å magen i uke 27. Den vokser, men er enda ikke så stor. Enda går det med vanlig bukser, men det blir mer og mer ubehagelig. Spesielt når man sitter!

Var hos jordmor i går, alt er bare bra. Hun vokser som hun skal, og hjertet slår som det skal. Kjenner hun har begynt å hikke. Det er visstnok bare et sunnhetstegn.

Blodtrykk: 130/75
vekt: 75
Ingen hevelse (ødem)

Så jeg kan vel bare være fornøyd:)


I går ble det triathlon:
3000 m = 14.47 min
10 km sykke= 27 min
2 km mølle= gå/jogge= 16 min

Deretter ble det en runde på bena.
Knebøy 30 kg x 15 x 3
Markløft 30 kg x 15 x 3
Lår spark: 25 x 12 x 3
Lår curl: 40 kg x 12 x 3
Benpress: 50 kg x 12 x 3


I kveld er det julebord med jentene, men først en runde på overkropp og litt cardio.

2 kommentarer:

  1. Oi så flink du er!! :) Er imponert :) Sjølv er eg i veke 17, og er så kvalm at eg nesten ikkje kjem meg opp fra senga. Håper svangerskapet ditt fortsetter å gå like bra :) Ha deilige førjulsdagar :) Godklem

    SvarSlett
  2. Så deilig at du kan trene fortsatt, nyt det så lenge kroppen responderer bra på det! (mens jeg mimrer over at jeg selv fødte minstemann da jeg selv var 27+2 på vei ;))

    SvarSlett