lørdag 8. januar 2011

Uke 31 +3

Det snør, det snør, tiddeli bom. Det er det det gjør tiddeli bom...... så i dag startet dagen med en spinningøkt på SATS. Utrolig deilig.55 minutter + en økt på bena. Så var det over til malekosten... og barnerom som skal males. Dagen gikk ganske fort gitt.

Magen uke 31+ 3. Nå kan jeg ikke ligge på magen lengere og kjøre rygghev på fitnessballen. Det var ikke behagelig, så nå blir det ryggstrekkeren. Kjenner nå at ting presser mye mer på lungene, at jeg blir mer og mer kortpustet. (Stakkar de som har dårlig kondis og er sånn konstant!)

Pulsen også ligger høyere på en sykkeltime enn normalt, mao skal det ikke mye motstand til før jeg ligger på 63%.



Ellers er vi tilbake til hverdagen, med litt sunnere mat (enn hva som ble spise i juledagene). Utrolig deilig å gå i butikken og hamstre grønt.

I morgen tror jeg det blir maling gitt. Håper å bli ferdig før helgen er omme- så da får trening være trening, så blir det bonus om jeg rekker en økt på kvelden.

Ønsker dere alle en god helg:)

4 kommentarer:

  1. då får nok mange laaange blikk på sats(og ellers)for den flotte magen din.Du ser utrolig BRA ut!!! Imponerende treningsvilje du har.Du får nok mye igjenn for dette både under og etter fødsel.
    Koselig å se magen din;)

    SvarSlett
  2. Heisan Line.
    Takk for det. Er iallefall veldig deilig å trene, selv om det ikke blir den hardeste treningen.

    Skal ikke si jeg gleder meg til selve fødselen, men har heller ikke tenkt mye på det. Får ta det som det kommer.

    Magen er heldigvis ikke KJEMPE stor enda - blir vel tyngre etterhvert.

    Sprek du også som skal jogge til jobb hver dag!!! Deilig start på dagen dag.

    klem fra meg

    SvarSlett
  3. Ikke vits i å bruke tid og krefter på å tenke for mye på fødselen. Det er umulig å forutse hvordan den blir.Men kan love deg at uansett hvordan det går,blir det kanskje den mest minnerike dagen i livet deres.Absolutt verdt å oppleve,på vondt men mest godt;)

    Gikk veldig fint i dag å jogge.Perfekt avstand, tok nøyaktig en halv time(ca 6 km).Så på enkelte dager blir det nok både jogging frem og tilbake.En lærer seg å finne effektive løsninger når en får barn:)

    vi høres:)

    klem fra Line

    SvarSlett
  4. perfekt at du fant meg så jeg fant deg.:-) her her jeg kommet til eksperten..-) skal følge din voksende om du følger min minkende mage.:-))

    tvi tvi.:-))

    SvarSlett