tirsdag 1. februar 2011

Det glade 80-tallet

Her går dagene og ukene i ett. Helgen var fartsfylt med jobb kick off, 3 dager til enda. Utrolig gøy - og noe slitsom for en snart høygravid jente! Det ble derfor lite blogging i helgen.

Forrige uke ble noe redusert mtp trening, det var mye å gjøre på jobb, kurs, og en laaang helg i vente, gjorde at jeg valgte kutte trening på torsdag.

Fredag startet med 80-tallsfest!! Utrolig gøy, 600 feststemte mennesker samlet. Skal sies jeg er glad jeg ikke hadde glansdagene mine på 80-tallet!!! Lørdag var det duket for faglig fra kl 09.00, deretter leker med MYE konkurranse instinkt. Heldigvis for meg var lekene slik i år, at gravide kunne være med!!! Lekene inkluderte M&M med kinapinner, morellsten spytting, lukeparkering, bruskasse bygging mm. Og det beste av alt: Laget mitt vant!!!



Kledd for utedag i knall sol - uke 34

fashion smashing...her var det MYE hårspray og rosa sminke.

Ellers i dag - ble det en styrkeøkt på overkropp. Bedre enn ikke noe. Det er fortsatt mye å gjøre på jobb, siste innspurt nå før permisjon.

Fikk en hyggelig kommentar på et av innleggene - Det varmer. Det er jo akkurat derfor jeg skriver litt om hva jeg trener, kosthold, og en aktiv hverdag: for å påvirke andre til å ha en sunn livsstil og aktiv hverdag. Tusen takk anonym.

Utolig bra blogg!
Du skriver på en fornuftig måte om trening, som en hjelper til å forbedre livsstilen.
Det er alt for mange bloggere i dag som skriver/anbefaler dietter, sulting, lavkarbo og overtrening, men så har de ikke peiling.
Bloggen din er både inspirerende og fornuftig!
Stå på med bloggen, og treningen. Du har fått en ny leser!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar