torsdag 3. februar 2011

uke 35 + 11 kg

Da er det 5 uker til termin!!! I dag var jeg hos jordmor - alt var bare bra med meg og babis. Ingen hevelser, blodtrykk var bra, jobber 100%- hva mer kan man ønske?!

Jeg vil ikke sette noe fokus på vekt og graviditet, for det er veldig individuelt hvor mye man går opp. Det viktigste er at barnet vokser, at man beveger seg og har et sunt kosthold.


Jeg har gått opp 11 kg siden før jeg ble gravid. Det blir vel noen kilo til, ettersom lille Frk nå bare skal fete seg opp. Veier vel ca 2400 nå, 1000 g til er nok å forvente på de siste 5 ukene.

1 kommentar:

  1. høres og ser ut som du har en fin vekt til å være i uke 35, bare 5 uker igjen ? det forstatt 40 uker..haha begynner å bli en stund siden jeg var gravid.:-)

    Og tusen takk..jeg er litt spent på vekten fremover..har måttet justere opp karboene med mer grove kornprodukter (hjemmebakt) og litt frukt og nøtter...Men holder meg unna sukker..spist pizza med hvetemel..men så lenge jeg holder meg unna godteri og snakcs så får det heller ta lenger tid..formen er fortsatt ikke tilbake til min normale, som ikke er normal:-)

    klem fra meg.:-)

    SvarSlett