lørdag 5. mars 2011

Heia Norge

 Siste dagene er jo preget av mye VM - det er perfekt å ha permisjon nå: da får man med seg det meste. Må jo bare gratulerer alle de flink norske utøverne!! 4 av 6 i dag!!!

Min trening er det verre med - skal ærlig innrømme at det ikke er fullt så gøy å trene nå som man nærmer seg termin. Ikke så behagelig lenger å sitte på et sykkelsete heller. Derfor blir det nok elipsemaskin fremover på meg. Torsdag ble det 45 min på elipse + styrke på overkropp.

Nedtrekk: 30 kg x 12 x 3
Sittende roing 30 x 12 x 3
Benpress: 30 kg x 12  x3
Chest Flyes: 8 kg x 12 x 3
Tricep press/bar: 12 kg x 12 x 3
Bicep: 8 kg kettelbell. x 12 x 3
Skulder hev/bar: 10 kg x 3 x 12

Det er jo ikke nå jeg skal bli sterkere -men tenker det er greit å bare vedlike holdte LITT... SNART  kan jeg nok trene litt tyngre.




Fredag var jeg hele dagen hos søster: VM og vaffelkos. Det ble jo en tur ut også: ikke at det går så fort med meg om dagen men times tur er bedre enn ikke noe. Kynnere kommer fort når jeg setter opp tempo.


I dag ble det 3 mila, og ellers litt rydding ute: spa frem våren, rydde vekk granbar - og lage solgrop. Jeg bare eeeeelsker at det når er VÅR!!!

I morgen blir det nok en tur på SATS igjen, eller en tur ute i solen om det er bra vær - eller begge deler.

Ønsker dere alle en god lørdags kveld: og  god søndag. Ut på tur - aldri sur:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar