onsdag 2. mars 2011

VÅÅÅÅR

Så deilig med vår!!! I går var det sol - og skikkelig vårstemning. Jeg kunne derfor ikke gå INN å trene. Det ble derfor en times Powerwalk ute. Jo da finner man noen bra bakker kommer pulsen raskt opp!! OG man får frisk luft samtidig!! Nå gleder jeg meg virkelig til å få lille frk så jeg kan trille ute i vårsolen.



i joggesko - herlig følelse og hovedveiene begynner å bli vare (og IKKE glatte)
Ut på tur - aldri sur
Fikk riktig nok bra med kynnere - så måtte roe ned litt på slutten. Tror det er bedre å gå 30 min x 2 i morgen og det er bra vær (om ikke kanskje det blir Sats)

Treningen fremover må jeg ta litt etter dagsformen - prøver å sove litt på dagen, ettersom nattesøvnen er så som så. Men jeg er ikke veeeeldig flink til å slappe av... så å ligge stille er til tider vanskelig!!( men alle sier jeg burde gjøre et nå?!?!)

Må si jeg savner å ha faste timer på Elixia, men er nok tilbake etterhvert.

Håper det går bra med treningen deres??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar