tirsdag 3. mai 2011

Påske 2011

Det blir lite fokus på blogging om dagen - dessverre. Vi koser oss med lange turer i marka, besøk av venner og familie og det nye familie livet. Caroline er super snill jente, det gjør jo ting veldig mye lettere for mor og far. Livet er bare helt topp om dagen. ( Jo da det er dager som ikke er sååå på topp, men de glemmer man fort)

I Påsken var vi på Sjusjøen, helt fantastisk å være der, selv om snøen glimret med sitt fravær. Det ble lite skiturer - faktisk ingen. I stedet ble det lange gåturer i solskinnet, med litt trening underveis.  Skal si jeg var støl etter å ha kjørt utfall den ene dagen!!!



Påske egg ble konsumert i solstolene - gjerne sammen med litt vin. Livet var rett og slett herlig. En snill datter som sover mye på dagen og natten, gjør at jeg får overskudd til mye annet.
Her går faktisk skiløypene.....
Ut på tur - jeg er veldig fornøyd med vognen, og du kan faktisk løpe med den.

3 kommentarer:

  1. Ser ut som dere har hatt en herrrlig påske. Og selv om man inntar både påskeegg, vin og gjerne mere til, ser det ut som magen stort sett er borte?
    Svigerinnen min hadde også TFK vogn, eneste dumme var at sportsdelen kun var forovervendt. Hun hadde en svær gamp av en gutt og måtte bytte tidlig. Du har jo ei lita jente og kan sikkert bruke bagen lenger.

    SvarSlett
  2. Hei
    Inspirerende å se at du faktisk trente så mye som du gjorde under graviditeten - og imponerende! Nå har det vel mye å gjøre med at du var så godt trent før du ble gravid, jeg hadde aldri kunnet klart noe slikt ;)
    Har vært på inbody-analyse og fikk der vite at alle mine verdier er fine. Jeg burde legge på meg ca to kilo muskler sa de. Har du noen gode treningstips til hvordan jeg skal gjøre det? I tillegg lurer jeg på om du har noen gode treningstips for å stramme opp en meget slapp mage etter to graviditeter? Nå er det flere år siden sist graviditet, men det ser ikke ut til at ting skjer av seg selv ;) Har ikke hatt den helt store motivasjonen heller, men ser at nå bør det gjøres noe. Tar gjerne i mot tips :) På forhånd takk!

    SvarSlett
  3. @anonym:
    jeg skal klart komme med noen tips. Skal prøve få litt egen tid i helgen, og lage et innlegg
    :)

    @American housewife
    Ja er helt enig at det er dumt TFK er foroverlent, så håper jeg kan bruke bagen til hun er 6 mnd- kanskje ?
    He he magen ja, jo da det er ikke mye igjen, men litt sjokoladeglasur er det... Blir dessverre ikke mye tid til å lese blogger:( men titter innom deg i ny og ne:)
    klem fra meg

    SvarSlett