søndag 29. mai 2011

These shoes are made for walking.....

Tenkte bare gi et lite livstegn fra meg. Her flyr dagene fortere enn fortest. Nå er treningen kommet litt mer i gang igjen -både styrke og kondisjon. Jeg har derfor investert i nye joggesko! ( jeg går noen mil i uken har jeg funnet ut!!) Adidas pro-moderator. Har tidligere vært på Loplabbet og fått sko tilpasset foten min. Den sitter som støpt og alle kne problemer forsvant!

Prøver komme meg på Sats 2-3 ganger i uken, og ellers blir det lange turer stort sett hver dag. Har ikke med Caroline på MiniSats enda, har hørt rykter om at det er mye basselusker der, og har ikke lyst til at hun skal bli syk. Derfor blir det når mannen har hjemmekontor, eller påkveldene/helgene. I går var jeg på total step styrke, mye hopp og sprett... så jeg må nok fortsette å knipe litt til gitt!!! Går bra å løpe, men med en gang man skal ta englehopp evt kjenner man at kroppen ikke er helt som før enda.

2 kommentarer:

  1. Snakk om lekre sko!! Misunnelig!! :-) De var utrolig kule og best av alt er jo at de passer foten din perfekt! ;-)

    SvarSlett
  2. Hei sveis! Ja, nå er du på blogg igjen :o) Jeg hadde med misnten på SATS fra han var 6 uker. Enten på Ta SATS med baby (som var veldig sosialt og greit så lenge jeg lå nesten 20kg over marsvekt..) eller på miniSATS der han for det meste sov utenfor i vogn. Nå på sommeren tror jeg ikke det er så mye basselusker. Uansett er de fleste basseluskene relativt ufarlige og en eller annen dag må våre stakkars små utsettes for dem (hvis ikke blir de hyperallergiske voksne som ikke tåler noen ting). Min var jo en lillebror og var ikke mye å finne på barnepassen som vi ikke allerede hadde vært utsatt for fra før. Men 2-3 ganger i uka er da strålende bra! (og deilig å komme seg litt bort..)

    SvarSlett