fredag 29. juli 2011

Achilles smerter

Våknet opp i dag med veldig vondt i achillesen.... tenkte det gikk over dersom jeg gikk en tur, men den gang ei. Kjentes ut som akillesen skulle ryke hvert øyeblikk (så for meg verste scenario nå... operasjon, krykker mm!!!)

Ringte fysio og fikk beskjed om å holde meg i ro 5-6 dager, gå med joggesko inne og ute og tøye. Så i siste liten har jeg bestemt meg for å bli med mamma og pappa til Rindal ( der vi har et feriehus) da har jeg barnevakt, samt at det ikke er meldt SÅ varmt der oppe. Caroline blir veldig sutrete når det er så varmt som i dag. Bare synd jeg ikke får brukt den fine naturen der oppe til å løpe, gå turer på fjellet - men nå må jeg bare lytte, for vil ikke at dette skal bli kronisk... så da pakker jeg bagen og setter kursen nordover.....


2 kommentarer: