fredag 22. juli 2011

En tragisk dag i Norges historie...


 I dag skulle jeg og mannen på date. Caroline var levert til mamma, jeg og mannen skulle kose oss med middag og kino i byen.

Da vi satt på United (kl 15.30) fikk jeg tlf fra lillebror om en eksplosjon i Oslo (han visste jeg var i Oslo), men han visste ikke mye. Vi var iallefall "trygge" på Majorstuen. Hadde ikke kommet så langt, for vi kunne fort ha gått ned på Eger Høyer som vi liker veldig godt!! Jeg er glad vi aldri kom så langt idag!! (jeg somlet litt med å hente mannen på jobb, var innom CC vest ++)

På United er det jo bra nett, så vi kastet oss over hver vår tlf og fikk den forferdelige nyheten!!! Oslo, Lille Norge var trolig rammet av terror!! Vi forsatte nedover Bogastadveien, men så begynte butikkene å stenge pga sikkerheten! Vi spiste på sushi og wok, og kino ble det ikke mye av, for de stengte alle kino'er i Oslo.

Så kommer nyheten om Utøya og det tragiske som skjedde der!!! Jeg fikk helt gåsehud!! 

Bildre fra Ap.no

Mine tanker går til alle familier og bekjente av ofrene. Dette er veldig tragisk,  og Lille norge er plutselig ikke så trygt lenger...vi sitter nå benket forran TV'en og er enda litt i sjokk. og ambulanse helikopterne flyr rett over huset vårt...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar