onsdag 10. august 2011

Mandagens trening...

Mandagens resultat:
sykkel 45 min - med høy intensitet. Det er jo faktisk bare 2.5 uker til jeg starter med timer på Elixia igjen. Skal sette meg ned å lage program en av disse dagene. Gleder meg syyykt til å være i gang igjen

Styrke så slik ut:
Nedtrekk 12 x 3
Sittende roing 12 x 3
Brystpress med hantler: 12 x 3
Flyes med hantler 12 x 3
Rygghev på ball
Bicepcurls med stang
Tricep- franskpress
bryspress m smalt grep.
Skulderpress med stang
skulderhev med stang + vekter
Mage:
planken + sideplanken
Skrå situps
"Rumpeløft"

Er rett støl( deilig følelse av å a brukt kroppen!!) etter den økten  og i dag er det onsdag.... Neste uke begynner jeg så smått med bena!!:)

Hvordan trener du om dagen? Er motivasjonen på plass?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar