fredag 2. september 2011

13 uker.

I går kjøpte jeg gave til meg selv. 12 timer med en PT ( Personlig Trener)
 Hvorfor trenger du PT - du er jo PT selv?
Dette har jeg hørt mange ganger. Jeg er nok som mange andre, jeg presterer bedre når noen står og presser meg. Jeg trenger en som kan pushe meg utenfor komfort zonen min, en som kan gi meg inspirasjon, en som kan inspirere meg, lære meg nye øvelser og tenke nytt. Vi har vel alle en tendens til å havne i det samme "sporet"?

Hadde første time i dag - og er veldig fornøyd. Valgte PT etter å ha "spionert" litt på han, og hvordan han jobber, samt vært på et foredrag med han. Han har bra med utdanning og mye erfaring.
 I dag kjørte vi mye core, mye ben, og litt på overkropp.  Mitt fokus område er setemuskler, samt core de neste ukene. Jeg kommer til å trene kondisjone på egen hånd, og styrke med han.
Skal trene med han en gang i uken, utenom dette legger jeg opp treningsuken selv.

Legger ut noen bilder - tatt i dag, så skal jeg legge ut om 13 uker, da bør man se en forskjell.





God fredagskveld fra sofa'n

2 kommentarer:

  1. har selv PT og det er den beste gaven jeg har gitt meg selv! Men hva anbefaler du å spise/ike spise for å få mindre magefett?

    SvarSlett
  2. så bra du har investert i PT! Det er nok en av de beste gavene en kan gi seg selv. Jeg har alltid ønsket meg PT.
    En av Jarle sine beste venner er en av norges kanskje flinkeste Pt-er, Christian Pettersson(du kjenner han kanskje?). FIkk faktisk 12 pt timer med han i morgengave av Jarle,men da var jeg gravid i 2 mnd og tenkte å vente til etter fødsel..og så ble det flytting og ingenting av.
    MEN tror ALLE har godt av å trene med PT.
    Har selv trent fast i over 15 år,mer eller mindre 4-5 ganger i uka.Synes det blir mye "vedlikeholdstrening".Hadde vært morro å pushe meg mer og sett mer resultat.
    Vi får se, kanskje nissen er snill i år?;)

    Er det på sanvika du har pt timer?

    SvarSlett