mandag 26. september 2011

En deilig rolig høst helg

Lille prinsessen vår er ikke helt i form,. Med feber og forkjlelse ble helgen ble derfor veldig rolig. Noen powerwalks ble det riktig nok- slik at hun fikk noen lange soveøkter.


På lørdag møtte vi søster, nevøen min og mamma på Eplefestivalen i Lier. Stor stas for barna. Mye godt å få kjøpt for de voksne.













Det er ikke ofte C ligger helt stille på brystet - så hun var helt klart ikke i form. Jeg hadde jo ikke hjerte til å dra å trene når C bare ville kose.

 I dag har vi kosedag inne - så håper jeg C blir frisk. Jeg skal ha time på Elixia i kveld- blir deilig med litt egentid også

2 kommentarer:

  1. Vi var også på Eplefestivalen, dog litt utpå dagen. (jeg fikk sovemorgen, jippii!!)
    Blir veldig mye bonus-kos når så små er syke, men i grunnen er det helt greit. Ikke mye stillesitting på fanget fra 3-åringen, kan du si... så nesten bare å nyte det! :)
    God bedring til vesla!!

    Klem Camilla

    SvarSlett
  2. god bedring til lille Caroline. Aldri morro når de små er syke, rart hvor vondt et mammahjerte kan få !

    Viktig å få litt pusterom innimellom, så Elixia er en genial plass å få litt alenetid. Pleier både sinn og kropp

    SvarSlett