tirsdag 27. september 2011

Nespresso - redder mine morninger fremover

I helgen fikk jeg denne herlige maskinen. Den anbefales! Super "sexy", tar liten plass og veldig god kaffe. Her kan du velge og vrake i smaker. Nå blir det ordentlig kaffe hver morgen (synd for United Bakeries, hvor jeg har vært fast kunde sist mnd).


Du kan bestille med steamer også, jeg har bestilt den ved siden av, slik at den ikke trenger stå fremme hele tiden.

Kapsler kan du bestille direkte fra Nespresso Club eller kjøpe på Nespressobutikken i Oslo

2 kommentarer:

  1. mm,nam! Gratulerer ;)

    Er ny leser av bloggen din, liker den kjempegodt! Veldig koselig blogg :)

    SvarSlett
  2. Mmmm, ingenting er som en god kopp kaffe for å få igang skrotten!! :)
    Vi har lurt litt på kaffemaskin selv, men er fortsatt i tenkeboksen. Du får holde meg oppdatert om hva du synes!

    Klem Camilla :)

    SvarSlett