fredag 9. september 2011

PT -økt 2

Det er lenge siden jeg har vært såååå sliten!!!! Jeg var virkelig helt død etter timen med Ø. En skikkelig bra økt -og jeg angrer ikke et sekund på at jeg "investerte" i PT. Denne gangen fokus på mye core, mye slynge trening, kettlebells og knebøy, markløft nedtrekk, utfall, tricep - stort sett hele kroppen!

Total utlitt. Hadde noen spurt om et spensthopp - hadde jeg klart å hoppe 1 cm


Startet helgen med en massasjetime på Ypsilon Thai massasje- fikk på meg dette herlige antrekket.

Nå er det sofa'n etter deilig salmalaks til middag.

Ønsker dere alle en sporty god helg.

3 kommentarer:

  1. UFF! Gruer meg veldig til han blir så stor å ikke vil være fangbarn lengre, synes han har vokst så mye allerede på denne mnd. Skal de virkelig vokse så fort, skal dagene virkelig gå så fort? Uff! Men nå kom jeg jo på treningsbloggen din, den vil jeg ha masse bruk for fremover!! Men ikke før i begynnelsa av oktober, for det er ikke mye jeg kan trene annet enn å gå turer med vogna eller? Tørr ikke gjøre noe overanstrengende, og ødelegge! Vil allefall at legen skal sjekke magemusklene osv før jeg tørr å begynne å trene dem. Gleder meg allefall, har liksom aldri hatt så stor sug etter å få trent :)

    SvarSlett
  2. HERLIG antrekk du fikk utdelt. Rart du ikke bad om å få det med på kjøpet? ;)

    Ser ut som en perfekt start på helgen.
    Selv ble det joggetur i skogen med høy musikk på øret. Var det eller å slokne på sofaen etter en lang uke.

    GOD HELg og klem fra Line

    SvarSlett
  3. @Line hehe ja.. den buksen kunne du fått 3 stk av meg inni....

    Deilig med løpetur - med favvis musikk på øret... en fredagsettermiddag:)

    Kos deg med familien.

    SvarSlett