torsdag 29. september 2011

Jeg skal visst reise i morgen - men vet ikke hvor......

Mormor og morfar skal passe Caroline i helgen.  jeg fikk  beskjed om det i går - Jeg vet svært lite om hva som skjer i helgen.  I morgen skal jeg visst reise et sted, men jeg vet ikke hvor, hva, når - og ikke hva jeg skal pakke heller ( håper jeg får noen hint ganske snart!!!!)

Mannen har noen på lur, og vi drar imorgen tidlig- og tilbake sent søndag. Jeg er spent....

Jeg skal prøve blogge fra mobilen de neste dagene ( for fikk ikke lov å ta med meg PC'en, tilnød Ipad'en)


1 kommentar:

  1. spennende!! Tipper det er weekend til London, nei kanskje Paris.Nei forresten: spa weekend på Farris Bad i larvik?! ;)

    Koselig da. SNilt av mannen din.
    Håper dere får noen kjempe fine dager sammen. Viktig å pleie kjærligheten i en travel hverdag.

    Klem fra Line

    SvarSlett