torsdag 20. oktober 2011

Kondisjonsøkt med barnevogn.

I dag var det egentlig spinning på agendaen. Vi våknet til en virkelig super høstdag, og da la jeg treningen ut i stedet. Denne økten trenger du ikke mye utstyr til, og heller ingen medlemskap på et treningssenter.  Du kan lett tilpasse den i forhold til ditt nivpå.

Bruk naturen. Det eneste du trenger er noen sko som sitter bra på foten din, en barnevogn som er litt robust (ikke Stokke vogn!) og noen klær du kan svette litt i. Sørg for at du ikke går/løper med høye skuldre.

Finn deg en runde med litt bakker, noen flater og litt nedover. Gå i et tempo der du føler at du blir andpusten/litt over det som er behagelig. Om du føler du blir svimmel, slakker du litt på tempo i noen minutter ( 2-5min) før du øker igjen.

I dag ble det powerwalk opp alle bakkene og løping på flatene/nedover.med barnevogn. Utrolig deilig. Achillesen er mye bedre, men kjente den på slutten av turen, etter 9 km.


Tiden i dag va 1.15 min, under ser du høydeprofilen på runden.


Nå venter vinkveld med de søsteste jentene ♥♥♥ (uten barn)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar