lørdag 12. november 2011

Mens vi venter....

maten: biff, asparges og gratinerte poteter og finalen av " Skal vi Danse"  rekker jeg et lite innlegg.
Mye rødvin, sen jentekveld og en frk som startet dagen kl 06 var en dårlig kombinasjon!!! Men noen kopper kaffe så var vi i farta! Vi har hatt en hyggelig dag med tur og brunch sammen med min fetter og 3. menning til C.

Håper dere har hatt en fin lørdag
♥♥♥Ønsker dere alle en hyggelig lørdagskveld♥♥♥
 


I morgen er det kurs med Elixia - jeg gleeeeder meg!!


2 kommentarer:

  1. Huff, lett å lemme morgendagen når en koser seg såå.. men kaffe gjør alltid susen;)

    Det så deilig ut!Spørs om vi må sprette en flaske her også;)
    Kos deg på kurs i mrg!Gleder meg til å høre. Så koselig med bilde av snuppene fremme<3

    klemklem<3

    SvarSlett
  2. Hei søte:)
    ja heldigvis for kaffemaskinen - ( du bare MÅ få det til jul hehe)


    Tusen takk for bildet - det er såå fint.
    stor klem <3<3

    SvarSlett