onsdag 9. november 2011

Ukens styrkeøkter

Styrkeøkten på mandag ble slik. Jeg hadde 30 min til rådighet - så ble en effektiv økt. Jeg legger som regel alltid core øvelser i "pausene", så slipper man mye dødtid.

Nedtrekk
Planke på ball
Sittende roing
Catslide/krabbing

Benkpress
Lårcurl med ball/stabilitet


Pushups
Catslide


roing i ringer
planken i slynge

superman i slynge
sideplanken i slynge

Franskpress/tricep
rygghev

En hektisk dag i går - gjorde at det ble en enkel middag, kompenserte heller med flere mellommåltider, for å få i meg nok mat - skal jo bygge litt muskler, må da ligger i overskudd fremover.

Benøkten i går ble også effektiv:
Knebøy
Gående utfall med kettlebells
Leg extension
Markløft
Benpress
Bulgarskutfall

Ellers er jeg i gang med PT kunder, og det var faktisk utrolig deilig å komme i gang igjen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar