mandag 26. desember 2011

Å jul med din glede

Da er julaften og 1. og 2. dag tilbakelagt, med julegrøt, julemiddag, brunch og middag. Vi har  virkelig hatt noen fine dager sammen med familiene våre. En litt anderledes jul for min del, som feiriet med svigers for første gang.

Jeg tror både jeg og C har vært veldig veldig snille i år, for nissen kom jammen meg med de flotteste gavene.  C stooor koste seg med den nye rosa Hello Kitty vognen, og den har vel knapt stått stille siden hun fikk den.

Jeg fikk virkelig århundres julegave- kan ikke avsløre den helt enda, det er kun et fåtall som vet om den enda - men skal avsløre etterhvert. Jeg fikk iallefall plutselig litt å ta tak i de neste dagene/ukene. Mannen min slutter aldri å imponere!

I dag fikk vi oss en treningsøkt - 500 kcal for min del + litt styrke. Utrolig deilig. Ellers fikk vi oss en tur på isdekket veier - glad vi kom hele hjem!!

Nå venter julefilm- C er endelig i seng før kl 23!


Her skal det løpes!!( dårlig bilde med mobil, men hadde ikke kabel her nå)

Håper dere har hatt en fin jul sammen med venner og familie.
Fikk dere noe fint til jul?!

Klemmer fra meg

2 kommentarer:

  1. Så fort det går!!! Fra at vi var bekymret da du ikke blogget på en stund rundt fødselen til lille tulla plutselig er oppe og går! God jul videre, og veldig spent på hva han mannen din har funnet på for noe spennende!

    SvarSlett
  2. Takk for det Ingunn. Ja tiden har virkelig FLYDD!!!! 9 mnd...ingen baby lengere nå.

    klem fra meg

    SvarSlett