torsdag 15. desember 2011

Carte de Noël

Her skrives det julekort så blekket spruter. Jeg er halvveis- bare 30 igjen!!
.... Hadde jeg planlagt litt mer, så hadde jeg bestilt de i goood tid før vi dro, slik at jeg kunne skrevet iallefall en del. Jeg ble tipset i går om at de må postes innen 16. desember for å komme frem til jul!!

I år bestilte jeg julekort på Optimalprint. De fungerte veldig bra, kjapp levering, absolutt ikke dyre kort og fine kort.
Jeg trodde at i ÅR skulle jeg a goood til til alle juleting - er jo tross alt i permisjon, men så feil kan man ta!
Tilbake til skrivingen.
♥♥♥Håper dere koser dere i førjulstiden♥♥♥

Jeg elsker Peter Jöback sin julemusikk - ikke hørt den? Hør her:

1 kommentar:

  1. Ser ut til å være fine julekort! :) Er det ikke alltid slik at man tenker slik, at i ÅR, i år skal jeg begynne tidligere... Også går man på samme smellen, år etter år. Typisk!
    For min egen del klarte jeg faktisk å være tidlig ute, kortene kom i posten 1. desember og ble sendt ut forrige uke. Deilig følelse, for en gangs skyld... Julegavene derimot; har to igjen!!
    Ser ut til å ha vært en super ferie dere har vært på, gleder meg til å se mere bilder og lese mer!! :)

    Klem Camilla

    SvarSlett