fredag 16. desember 2011

Dilemma: Julepynt

Så var det jul igjen, og julekassene ble tatt frem (etter mye om og men fant vi de til slutt). Jeg gledertmeg til å pynte til jul.. men i det jeg åpner kassene er det jammen ikke mye av fjorårets julepynt som appellerer til meg i år. Vi har rett og slett ikke noe fin julepynt!
Så i år tror jeg det blir mye røde tulipaner, julestjerner og noen røde eller hvite lys

I år tror jeg faktisk vi ikke skal ha noe juletre ( ikke helt avgjort enda), men jeg tror dette blir årets juletre!!!

Jeg ser for meg at dersom vi får juletre, vil det ligge jord og knuste julekuler
i hele stuen i løpet av kort tid..... 

og dessuten vi skal jo neste ikke være hjemme i julen.......


Jeg vet om en som skal hamstre julepynt på salget i romjulen!!

Jeg er egentlig en veldig jule-jente, men i år var det ikke like viktig å ha den perfekte adventstaken, perfekte kakene, perfekte julepynten - når man har en perfekt liten jente som smiler til meg fra lekegrinden sin

2 kommentarer:

  1. Så utrolig flott:-) - og jeg skjønner hva du mener!! Den store kjærligheten gjør de små tingene litt mindre:-) God jul:-) Cecilie:-)

    SvarSlett
  2. Veldig fin kvist, de kan pyntes både opp og ned! :)
    Ang. juletre; et lite råd: Det er større sjanse for kuler og dryss utover neste jul, så jeg hadde bare kastet meg ut i det hvis jeg var deg. Vi har alltid hatt juletre, og her har det fått stå i fred fra dag 1!
    :)

    Men julepynt på salg i romjulen er genialt, jeg gjør det hvert år!! :)

    Klem fra meg!

    SvarSlett