torsdag 22. desember 2011

Inbody

Fikk satt meg ned å samenlignet inbody analysene, det går både feil og riktig vei.

Muskelmassen har gått opp med 600 g siden oktober, men det var ikke så mye i bena, mest i overkroppen
Fett% har gått ned til 12%.... så mao skal jeg spise meg opp i julen, ikke sjokolade og kaker, men mye sunn mat!


Bare et lite bilde på fett% - disse to damene har begge 15% i fett... hva synes du er finest?

Og her jobbes det enda med magemusklene....det kommer seg, men det er lenge til du ser rutene!!

Her er endelig alle gaver kjøpt og pakket inn, julekort skrevet, hus pyntet og bakst i boks. Så i kveld blir det bare kos.

3 kommentarer:

  1. Hvordan klarer du å være så strukturert?? Jeg misunner deg! Her blir det kaker og annet godt i julen, så skal jeg la meg inspirere av deg igjen på nyåret:-) Og det er helt klart ikke bodybuilderen som er finest:-)Juleklem Cecilie

    SvarSlett
  2. Hei Cecilie.
    Jeg spiser sjokolade og kjeks jeg også altså, men prøver begrense det til noen biter/kjeks pr dag, og velger ting uten så mye sukker.

    Etter nyttår blir det mer muskelbygging/stram opp på meg, så da skal jeg komme med noen tips.

    klem fra meg

    SvarSlett
  3. Stå på - You can do it!! :D

    SvarSlett