tirsdag 20. desember 2011

Pepperkaker og annen bakst

Så ble det litt julebakst i år også -2 sorter - og det blir med det! Takk pris for IKEA med ferdig pepperkakedeig -da slipper man iallefall den biten. De ble vel ikke rullet ut med full kjærlighet, var vel bare å bli ferdig, og få de pyntet - så ikke så mye "glam" over de- men de blir nok borte skal du se! Gode gammeldagse papperkaker.

Cookies er alltid en hit de forsvinner ofte veldig fort. Disse er med walnøtter og mørk sjokolade. Noe slankekjeks er det ikke, men det er jul en gang i året.

Nå skal jeg sette meg ned å gjennomgå den nye Inbody analysen som jeg tok i dag. Sammenligne med den jeg tok i oktober. Må jo ha skjedd noen på den tiden, med all treningen!!
I morgen er det julelunch med alle de søte jentene og barna. C stortrives sammen med andre barn. 

PS hva og hvor mye gjør mennene deres til jul?
Hilsen en som føler seg som tårnfrid om dagen..

*Ha en fin kveld*

2 kommentarer:

  1. Mmmmm, kaker:-) He, he, menn!!:-) Min bærer opp litt julepynt, setter opp juletre og sånt, men resten gjør vel jeg ja:-) Forberedelser, pynting, vasking og all annen adminstrasjon:-) Men han gjør stort sett det han får beskjed om da:-) Hi, hi:-) God jul! Klem fra Cecilie

    SvarSlett
  2. Deilig med pepperkaker, uansett utseende! Jeg tok også snarveien, med ferdig deig fra Rema 1000 - funker helt utmerket! :)
    Mannen bidrar lite hos oss i julefeiringen, her er det nok mor som står for det aller aller meste. Tror det er en gjengs oppfatning rundt omkring. Juletre handler vi sammen, han bærer inn og setter opp det + belysning. All pyntingen, vaskingen, bakingen, julekortskriving, matinnkjøp, blomsterinnkjøp etc. er det jeg som står for. Med huskelister og handlelister for hver butikk synes jeg det går veldig greit. Handling på kveldstid gjør også alt lettere, mindre folk og mindre stress. Har fortsatt til gode å få høy puls av stress på denne tiden av året. Liker! :)

    Klem Camilla :)

    SvarSlett