torsdag 5. januar 2012

God morgen

God morgen.

Her er dagens treningsøkt unnagjort - tung styrke, og mye på bena! C er i barnepassen, og stortrives der  - heldigvis. I går kveld fikk jeg med meg en Bodybalance time - ikke min type trening, men gøy å prøve noe nytt. Var ganske sliten i kroppen etter tirsdagens økt.

Straks kommer vaskehjelpen, så blir kort innlegg før jeg og C skal på "playdate" og lunch med hjertevenninnene våre. Jeg begynner å jobbe i mars, etter utvidet permisjon, så jeg må virkelig nyyyyte friheten nå. Mannen er på reise så i kveld blir det jentekveld og pakking til fjellet imorgen.



Håper dere har en fin dag - blir ikke bedre enn hva man gjøre det til selv.

4 kommentarer:

  1. Hva jobber du med?

    SvarSlett
  2. @anonym: jeg jobber med rektruttering + instruktør & PT

    SvarSlett
  3. Du er positiv til ryggraden altså! Elsker bloggen din!!

    SvarSlett
  4. @anonym: takk for koselig kommentar, det varmet:)Du er et godt menneske.

    SvarSlett