mandag 9. januar 2012

God morgen

Her er vi godt i gang med uken, og alle tre er uthvilt! Herlig følelse å sprette opp av sengen 0645!(jeg er seriøs, synes det er deilig å stå opp tidlig, så lenge jeg er uthvilt)

Etter en super helg, uten barn, hvor vi har kost oss i bakken hele lørdag og avsluttet med en god gammeldags afterski, og startet søndag med en deilig langrennstur, før det bar videre i bakken  i KNALL vær.

I etterkant har jeg lurt litt på hvordan jeg klarte stå på telemark hver dag i 3 mnd da jeg var skibums i alpene...?!?!? For fy så sliten man bar i bena lørdag ettermiddag!

For et vær!!!!

 Jeg er ingen øldrikker, men på afterski går det bra

Jomfruspor- hva mer kan man ønske en søndag morgen??

Så var helgen slutt- var sååå koselig å se lille gull igjen. Avsluttet med søndagmiddag og M&P.

Nå venter ny uke - og ny trening.
I løpet av dagen kommer også innlegget om fettprosenten!

Ha en fin dag dere- jeg håper solen dukker opp etterhvert der du bor.

klem fra meg

2 kommentarer:

  1. Fantastiske bilder:-) Har sååå lyst på hytte på fjellet? Hvor ville du hatt hytte hvis du fikk velge?:-)

    Cecilie:-)

    SvarSlett
  2. Hei Cecilie.

    Det er suuuper deilig med hytte på fjellet! VIrkelig avkobling.

    Vi har hytte i Trollheimen, men skulle gjerne hatt noe litt nærmere- da ville jeg valgt Sjusjøen, Hafjell eller Trysil....


    klem fra meg

    SvarSlett