søndag 29. januar 2012

Helgen kort oppsummert

God søndagskveld! Jeg er tilbake fra årets fest (det blir en stund til neste gang kjennes det ut som!) Litt trøttere nå enn jeg var fredag, men for et fantastisk helg! Kort oppsummert: mye moro, mye latter, litt fysisk aktivitet, faglig input, god mat og drikke og MYE dansing!

Startet fredag med maskeradeball. Jeg er helt imponert over hva folk hadde funnet av kostymer. Virkelig lagt sjelen sin i det. Etter litt faglig var det på med maske og frem med boblene, og vellykket ble det!
Lørdag var det duket for mer classy middag og innleide artister og konfransier.
Jeg var ikke den første som gikk å la meg- og det kjenner man jo i dag, så nå er det straks natten her.
Det ble jo ikke så avansert kostyme. Maske fant jeg på Søstrene Grene og boa på leketøysbutikken.
Masse gøy underholdning.....

Noen som la virkelig mye tanke i antrekket sitt

Mandag imorgen, ny uke og mange nye muligheter. Håper også vi skal bort til huset og se hvor langt de har kommet. 

Hvordan har helgen deres vært? Håper den sto til forventningene. 
Ha en fin søndagskveld 
Har du planlagt ukens trening??

3 kommentarer:

  1. Ser ut som du har hatt en fantastiks helg! Fin var du også :)

    SvarSlett
  2. @Nina: takk for det. ja var utrolig morsom helg, men godt det bare er en slik helg i året!
    God søndagskveld.

    SvarSlett