onsdag 18. januar 2012

Herlige onsdag

Vi har akkurat kommet inn døren etter en deilig tur med god venninne,og en av C sine bestevenninner,  babysvømming med andre beste venninnen og tilslutt tur hjem i snøstormen!! C elsker å bade, dykke og "hoppe" i vannet. Babysvømming er absolutt å anbefale for de minste. Vi skal straks i gang med kurs 1-2 år. Morsomt for både C og meg.
I dag er det treningsfri for meg, mannen jobber sent, så var det innebandy, så jeg og C får kose oss hjemme alene.
Ikke det store blogginnlegget nå, ( er egentlig håpløst å sitte på PC'en når C er i nærheten, noen som kjenner seg igjen?!)

Nå skal jeg sette meg ned å lese litt blogger, mens jeg prøver få varmen med en kopp te.
Ha en fin dag alle sammen- plutselig tilbake.
En som var for lat til hente kamera, så ble bilde med mobil

1 kommentar: