mandag 9. januar 2012

Mine mål 2012

 Jeg er egentlig fornøyd med året som har vært, og situasjonen som den er. MEN- der jo alltid noe man kan bli bedre på, samt at det alltid er greit å ha en plan!

2012

Sove mer - mao: prøve være i seng innen kl 22 på ukedagene.
Fortsette treningen med mye fokus på ben & core. Ta 60kg i knebøy innen sommeren. 70 i mark.
Planlegge ukene hver søndag: Trening, kosthold, sosialt, gjøremål
Spise mer variert. Lage en ny rett hver uke
Ikke spise godis før påske ( starting today!!)
Halvere inntaket av pepsimax.( kun lørdager fom i dag!)
Lage urtehage i det nye huset
Utvikle meg  som PT/intruktør via kurs.
Løpe sentrumsløpet i mai
Shoppe mindre - spare mer
Være en god mor for C- ved å sørge for at jeg alltid har litt overskudd ( trening og søvn!!)
Fortsette å tenke kosthold for små barn- slik at det blir variert, sunt og spennende

jeg har også en del kortsiktige mål, som kan gå fra uke til uke eller mnd til mnd.

Hva er dine mål? Har du skrevet de ned? En plan skal alltid skrives ned- ta den frem ofte og se på den! Holder du den i hodet ditt, garanterer jeg at du trolig aldri når de målene!






«If you don't design your own life plan, chances are you'll fall into someone else's plan. And guess what they have planned for you? Not much.» - Jim Rohn

3 kommentarer:

  1. Inspirerende innlegg:-) I kveld blir det nedskriving av mål:-)

    Cecilie

    SvarSlett
  2. Yes! De ligger på bloggen min ;)

    SvarSlett
  3. Du er en super inspirasjonskilde for å spise sunnere og trene mer:-)

    SvarSlett