mandag 2. januar 2012

Review nyttårsforsetter 2011

Tenkte ta frem nyttårsforsettene jeg satte i fjor. Det skal sies at jeg har vært veldig fornøyd med året som har gått, jeg har opplevde utrolig mye bra -og føler meg heldig. Jeg er utrolig heldig som har fått en fantastastisk datter etter å ha hatt et lett svangerskap og at formen har vært så god i etterkant ( det ligger noen timer med trening bak- det skal jeg innrømme)
 Jeg har en fantastisk samboer ( mangler bare en ring her nå!!), som jeg har det veldig bra sammen med. Jeg har en familie som stiller opp når jeg trenger det,  jeg har virkelig noen flotte venner som jeg har opplevd masse sammen, og jeg har fått noen fantastisk nye venninner på veien. Året toppet seg med årets julegave: HUS!!!!!!!
Det skal mye til for å overgå året som nettopp er ferdig.

  • Fortsette å trene 3-5 ganger frem til fødsel(avhengig av bekken selvfølgelig): CHECK

  • Bli en god mamma vil jo si det, men kan sikkert bli enda bedre - CHECK

  • Være mer sammen med venner og familie: CHECK

  • Gå "treningstur" med vogn 3 dager i uken (bare den verste snøen forsvinner i mars)CHECK

  • Være en bedre kjæreste.CHECK ( sier kjæresten)

  • Slutte å kommentere feil ved kjæresten og vekt!FAIL

  • Komme fort i form etter fødsel - ned i startvekt. 66 kg og riktig fettprosent CHECK

  • Løpe birken 2011. Trippelen i 2012??FAIL- betennelse i achilles....

  • Kjøpte nytt hus/flytte:CHECK

  • Lære å sy (starte med å lære meg den ny symaskinen!)CHECK( vet iallefall hvordan den fungerer)

  • Være litt mindre kontrollfreak: FAIL

  • Slutte å planlegge så mye. (Nesten så jeg har begynt å planlegge neste jul allerede!!)FAIL

  • Lese flere bøker CHECK

  • Bli flinkere til å ta gode bilder: CHECK

  • Vedlikeholde fransken (mao blir det tur til GVA i sommer!)CHECK

  • Bruke mindre penger på mat - handle mer økonomisk, men god kvalitet. CHECK

  • Spise mindre godterier ( inntaket har økt siste året dessverre!!)CHECK

  • Nå gjenstår et å lage to do's og mål for 2012.
    Hva er dine mål for det kommende året???

    5 kommentarer:

    1. Flink du har vært! :)

      Mål for året 2012 kommer ;)

      SvarSlett
    2. ikke dårlig at du fikk H U S i julegavet når du failet å kommentere feil v kjæresten din;)

      flink du har vært/er.

      Ler meg i hjel av å slutte å planlegge så mye osv.Er helt lik.Vet hvordan julaften 2012 blir, og kom til å tenke på :kanskje på tide å starte å spare/tenke på konfirmasjonen til ida-er jo bare 10 år til liksom ;) ;) ;)

      SvarSlett
    3. Det var en lang rekke med veldig gode forsetter, som du jo har kommet godt i mål med! Grattis!! Også så herlig med hus på vei! Skal dere kjøpe eller bygge? Nå ble jeg veldig nysgjerrig... :D

      Jeg har ingen forsetter, av den enkle grunn at jeg er for lite strukturert til at jeg klarer å gjennomføre de.
      I år har jeg bare et mål: å klare å krype tidligere til sengs!! Jeg trenger søvn!! (særlig kanskje i tiden fremover...)

      Spennende med hus - gleder meg til å høre mer!!

      Klem Camilla :)

      SvarSlett
    4. Skal dere bygge i Drammen?

      SvarSlett
    5. @Nina: gleder meg til å se målene dine for 2012!!

      @Line: vi er two of a kind... tror P er LITT lei av den kontrollfreak biten - men da får vi gjort mye også da, og ikke minst nådd målene våre!!

      @Camilla: kan ikke si så mye enda, men fikk litt å henge fingrene i nå neste mnd.... skal si mer i slutten av januar!
      Og jeg joiner deg på det med søvn-kvelden går bra så alt for fort.... klem

      @anonym: kan ikke si så mye enda, men det kommer. Skal flytte fra Drammen - det kan jeg si...

      SvarSlett