fredag 27. januar 2012

Rise and shine

God morgen!

Her i huset har vi allerede rukket å stå opp, satt på en maskin, oppvaskmaskin, lekt litt og spist frokost. OG det før 07!! Jaja det var en liten en som ville opp (og passet jo bra ettersom jeg skal dra straks!)

Kostymet eog bobler er pakket- skal se om jeg ikke får tatt bilde i kveld! Jeg er ikke den som fester ofte, men når et først festet- ja da kan det gå unna.
Ønsker dere alle en kjempefint helg, uansett hva dere skal. Kanskje en skitur eller en powerwalk? Alt er bedre enn ingenting!
Jeg får se på søndag og formen tillater en skitur eller styrkeøkt!



"you never know how close you are - so never give up your dreams!!"

3 kommentarer:

  1. Fantastisk illustrasjon!! Sååå motiverende! Digger deg!!

    Cecilie:-)

    SvarSlett
  2. Kos deg på fest! Gleder meg til bilde av kjolen du falt på;)

    SvarSlett
  3. @Cecilia. ja dette bilde synes jeg var så utrolig bra!!! Gøy at du følger blogge.
    ha en fin uke

    @Nina: takk, festen var vellykket x2. Ha en fin uke, og god trening

    SvarSlett