torsdag 19. januar 2012

Straks klar for trening.

*God morgen*
Straks klart for trening med min PT! Idag blir det ben (om jeg får det som jeg vil)
Frokost og kaffe er unnagjort.
Etterpå blir det lunching med hjertevennene våre og playdate for Caroline.

Er det flere enn meg som ikke får kommentert på blogspot? Den bare henger her, og det gjorde den i går også.

Dagens lille motivasjonsord fra meg:



*Ha en fantastisk fin januar dag alle dere som sitter innom* Vi skriver faktisk 19 januar! Ikke aaalt for lenge til våren!

4 kommentarer:

  1. Takk for dagens motivasjon. Jeg løp litt mot toget idag tidlig, og skal løpe mot toget hjem idag. Du er og blir en inspirasjon! Takk Sassa! Nyt dagen!

    SvarSlett
  2. Gleder meg til våren! Det blir stas. Ha en fin helg. Klemz Nina

    SvarSlett
  3. @Anonym. Håper du rakk toget hjem! og hatt en fin helg:)

    SvarSlett
  4. @Nina: ja det blir deilig! Gleder meg selv, ( akkurat kommet 50 cm med snø.... de bli vel liggende noen uker, så vi får kose oss på ski)

    SvarSlett