onsdag 11. januar 2012

Svevende....

Endelig en liten pause mellom pappkartonger og pakking. Med nytt hus, må vi jo selge her vi bor nå,  takstmannen var her i dag, og fotograf kommer på fredag ( mao så skal neste ALT pakkes ned.) Så det blir nok lite blogging- kanskje litt her och nu innlegg, men neste dagene svever jeg i min egen lille boble...

snart kommer mannen hjem med sushi og litt vin og det blir litt sofatid. Imorgen blir det PT time og kanskje en trilletur mellom litt mer pakking.

Kjenner jeg  ligger litt på underskudd i forhold til energi ( ble veeeeldig sent i går kveld) så satser på en lang god natt med søvn!



*Håper uken deres har vært bra hittil*

2 kommentarer:

  1. Hei,
    Så utrolig spennende!! Gleder meg til å følge med videre! Kan jeg spørre hvilken megler du bruker? Mannen min er jo eiendomsfotograf, og jeg lurte på hvem megler/fotograf dere har valgt! :)

    Lykke til med salget uansett - men skal du ha gode bilder - spør meg så tipser jeg deg om den beste fotografen!!

    Klem Camilla :)

    SvarSlett
  2. Heisan Camilla.
    sender deg mail jeg:)

    SvarSlett