tirsdag 24. januar 2012

VIPR

Herlige tirsdag morgen!
Startet dagen med å teste ut en ny time på SATS. Dere har kanskje lest om den på nettet? Eller sett promo på SATS sentrene?

VIPR er den nye satsingen for de spreke om vil ha en hard treningsøkt! 

Du jobber med et plastrør som er 4, 6 eller 8 kg. Timen har høy intensitet ( 55 min), og du jobber kondisjon og utholdene styrke. Jeg valgte 6 kg og ble bra sliten!! Timen har enkle "trinn"kombinasjoner, så den passer også for gutta! En hard effektiv treningsøkt!

Skal jeg sammenligne denne med 500 kcal, vil jeg si at 500 kcal gir meg mer melkestyre i bena enn VIPR....

Her er en smakebit på timen



Nå venter lunch med jentene, så er det timene mine på Elixia i kveld ! Sykkel og 500 kcal, som begge var fullbooket allerede i går! Ekstra gøy!

"Ha en suuuper tirsdag*
PS det er veeeeldig bra forhold i marka nå  - fikk meg en tur i går, og anbefaler å ta en tur om du ikke har gjort det allerede! Om så bare 30 min

1 kommentar:

  1. 3 forskjellige timer på 1 dag?! det var litt små-sprekt!!!!

    skulle gjerne ha deltatt på timen din.SIkker på at jeg hadde likt dem;)

    god trening og god tirdsdag:)

    SvarSlett