mandag 6. februar 2012

Dagens økt

Jeg fikk et spm om jeg kunne skrive ned en treningsøkt. Dette er dagens:

Oppvarming - lett jogg
Core: samtlige av disse øvelsene


Roing i ringer: 10 x 3 set
Hangups med tynn strikk: 5 rep x 4
Knebøy, dype 40kg x 8 x3
Markløft 45 kg x 8 x 3
Utfall: 20kg x 16 x3
Enfotsknebøy fra benk 6 x3
Benpress: 40x 8x 2+ 45kg x 4rep
Roing - bredt grep
Skulder press: 5 kg x 8 x 3
Sidehev, strake, 5 kg x 8 x 3
Stabiliseringsøvelser med kettlebell

En fin rygg kommer ikke gratis... og fytti så tungt det er til tider, bare å fortsette har jeg stålsatt meg med!


2 kommentarer:

  1. Takk for besøk på bloggen min! Kjekt å bli "kjent" med deg!

    Har bestilt meg TRX i burstagave til meg selv..(burde jeg angre etter å ha sett dette klippet..!?)

    SvarSlett
  2. @Kristin: ååhhhh absolutt ikke. Det er suuuper trening!!!! Bare å glede seg!!!kan kjøre hele kroppen i den!::))

    SvarSlett