fredag 10. februar 2012

Note to myself

1 kommentar:

  1. hei igjen:)

    idag har jeg gjennomført 8km løping på mølla. Idag løp jeg endel intervall og skal si man blir tung i beina:) Den første uka når jeg løp hver dag, så ble jeg så stiv og støl og følte meg litt mørbanka, men den uka her som jeg kanskje har trent enda litt hardere så har jeg ikke blitt så veldig støl, føler liksom ikke at jeg holder på å stryke med lenger.... men er det dårlig tegn?? må jeg kjøre på enda mer da? Eller er det bra at jeg ikke føler meg fullt så mørbanka lenger? Nå har jeg løpt ganske hardt i 2 uker ( jeg som nesten aldri har løpt før det.... bare drevet med zumba og spinning). veldig stolt av meg selv og har laget meg plan for neste uke. Men da tenkte jeg løpe på mølla intervall 60 minutter mandag og fredag, og danse zumba 60 min tirs, onsd og torsd. I tillegg tar jeg planken 30 sekunder x3 og push ups 15x2. siden jeg har løpt veldig mye i 2 uker velger jeg heller bare 2 dager med løping nå, tror jeg trenger litt zumba:) elsker zumba:)
    ønsker deg god helg og takk for all motivasjon!!

    SvarSlett