fredag 3. februar 2012

très simple à faire -og veeeldig godt!

En dag jeg og C hadde middagsgjester, siden lagde jeg denne retten til middag: den er enkel og veeeeldig god! Oppskriften fant jeg på bloggen House of Philia.

Denne retten kan du fint servere med en god vin, eller bare ha til hverdags.

Du trenger:
kyllingfilet
Krydder: chilliflak, jeg brukte også hvitløk
1 glass strimlet soltørket tomat i olje
1 pk bacon ( jeg velger go' og mager)
1 pk fersk babyspinat
ca 3 dl matfløte
Pastaskruer

Jeg serverte retten med en enkel grønn salat  ved siden av.

Stek kylling, tilsett krydder
Skjær opp bacon og tilsett kyllingen, sammen med soltørket tomater

kok pastaskruer

Jeg glemte å ta bilder av resten...

Når alt er klar, tilsetter du fløte og lar det putre i noen minutter.
Denne gangen brukte jeg Jacobs fullkorn Fusilloni

*bon appetit*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar