søndag 4. mars 2012

Da er jeg på (lånt) nett

Vi har enda ikke fått nett i huset, men på tirsdag skal det visst skje. Inntil da har jeg funnet et ulåst nett i nabolaget - litt ustabilt og ikke det raskeste.

Jeg kan ikke skryte av så mye trening siste tiden, mest fordi all tiden har gått til flytting, utpakking og lek med C, nå nærmer vi oss iallefall en levnbar situasjon her hjemme. SÅ -imrg er jeg tilbake med struktur på treningen.

Mandag: Styrke!!
Tirsdag: Sykkel+ 500 kcal
Onsdag: PW/jogg
Torsdag: Styrke
Fredag: Core+ kondisjon
Lørdag: løpetur
Søndag: Hviledag

Jeg og mannen har blitt enig om at vi skal lage et lite treningsrom i kjelleren. Det er ikke alltid det passer å dra på Sats når kidzen er åpen, og om jeg er alene med C blir det vanskelig å trene. SÅ - om ikke alt for lenge skal vi få litt vekter, slynger etc ned. GLEDER MEG!!!

Hvordan ser treningen din ut denne uken?
Har du laget en plan?
Husk, det er da mye lettere å få gjennomført det du ønsker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar