lørdag 24. mars 2012

Familiefeiring av lille Prinsessen

På lørdag feiret vi C som blir 1 år 28.mars. Hele familien på begge sider var samlet, 20 stk ble det tilslutt. En veldig hyggelig dag. Litt usikker på om C skjønte hva som foregikk, men hun var i slaget og holdt det gående i høyt tempo sammen med sine 2 fettere. 

Innerst inne har jeg et prinsipp som jeg hadde tenkt å gjennomføre fremover: 
Her blir det ikke servert pølser i barnebursdager. Dette fordi det er så utrolig enkelt å lage sunn og god annen mat. 

Her ble det derfor servert paier, kyllingsalat, focaccia, aoili, skink og melon. Egentlig veldig enkelt å lage. (neste gang skal jeg begynne litt før fredag kl 18....)


C fikk så mye fint av alle sammen. Masse fine klær, bøker, smykker, leker, duplo. Det meste var jammen i rosa :)
Hjemmelaget muffins, og de er IKKE av den sunne varianten hi hi. Oppskrifter kommer fra Love Manuela, men når det skulle 500 g sjokolade i frostingen, tok jeg et annet alternativ.
Sjokoladekaken er oppskrift fra mormor, og "bløtkaken" er tradisjon i familien vår og serveres på hver bursdag.
Gele til de minste
Jeg gjorde bordet ganske enkelt, ettersom vi ble mange og en del barn, måtte synde og bruke papirduk, og var veldig glad for det i etterkant.
Helgen ble avsluttet på lekeplassen, sammen med veldig mange andre. Etterpå ble det deilig lunch i solen sammen med mannen. C sov, og vi fikk lagt litt planer og snakket om hvor mye vi ønsker å dra til New York igjen....
Her er det jobb i dag, riktignok litt kortere dag, ettersom skal på et møte. Gleder meg allerede til trening i kveld.

*Ha en herlig start på uken*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar