lørdag 24. mars 2012

Hvordan går det med nyttårsforsettene? Her er status quo

Tenkte ta frem målene mine, og vurdere dem. Ikke så verst synes jeg, men har enda litt å jobbe med. 

Sove mer - mao: prøve være i seng innen kl 22 på ukedagene
Status: Her er det MYE å hente...


Fortsette treningen med mye fokus på ben & core. Ta 60kg i knebøy innen sommeren. 70 i mark.
Status: Check på knebøy! Mark jobber jeg med 55 pr dd. 


Planlegge ukene hver søndag: Trening, kosthold, sosialt, gjøremål
Status: dette går bra! På track


Spise mer variert. Lage en ny rett hver uke
Staus: På track her også


Ikke spise godis før påske ( starting today!!)
FAIL


Halvere inntaket av pepsimax.( kun lørdager fom i dag!)
Status:  delvis på track


Lage urtehage i det nye huset
Status: venter på sommeren


Utvikle meg som PT/intruktør via kurs.
Satus: Sagt opp som PT pga tidsmangel, men fortsetter som instruktør


Løpe sentrumsløpet i mai
Status: pr dd ja!


Shoppe mindre - spare mer
Status:kunne vært bedre her


Snart er det helg. Imorgen skal jeg kose med med beeeeste jentene<3<3 Som jeg gleder meg. 
*Ha en fin fredag ettermiddag*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar