onsdag 14. mars 2012

Kjøkken

I dag er jeg hjemme med C, og planen var å få gjort litt, men det er ikke lett med en liten frk hengende i buksebenet. Ikke har jeg fått tatt mange bilder heller (kan ikke ha PC, tlf eller kamera i nærheten av henne)

Har kun fått tatt noen bilder av kjøkkenet, som ikke er helt ferdig. Vi mangler fliser over benken, men det kommer, bare vi finner ut av hvordan fliser vi skal ha. Er litt vinglepetter akkurat her. Hva ville du valg?



I dag har vi spisebord og kjøkkenbord i et, men lurer litt på å få et eget kjøkkenbord/øy etterhvert. Trekkene på stolene venter vi også på. De kommer vel rundt 1.mai. Hurra for lang leveringstid.

Resten av huset skal jeg prøve å ta etterhver som ting blir litt mer ferdig. Jeg har egentlig bestemt meg for å ikke stresse med innredning/interør nå som jeg har begynt å jobbe. De dagene jeg har fri, vil jeg bruke sammen med C og med venner, ikke ut og inn av butikker. Ellers blir det jo trening fremover butikker for min del

Hasta la vista. 
I morgen skal kjøper overta den gamle leiligheten så nå skal jeg bort å se at alt er ok der.

*Ha en fin onsdagskveld*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar