tirsdag 13. mars 2012

One year older



Da var man jammen et år eldre! Det ble feiret med jentemiddag på lørdag, utrolig hyggelig. Plutselig var klokken 04, da gikk de siste gjestene. 
A og C det er bra å begynne å drikke kaffe kl 02 hehe.
 Storkoste meg hele kvelden.
Tusen takk jenter for utrolig mange fine gaver og en fantastisk hyggelig kveld.
Fikk vel alt det jeg ønsket meg. Jeg er sååå heldig:) Tusen takk.

Søndag ble det feiring med familien. Sen brunch og kaker etterpå. Veldig koselig det også, kanskje en smule trøtt kjente jeg. 

Her er noen få bilder fra helgen. I dag skal jeg prøve knipse litt bilder fra huset.







5 kommentarer:

  1. Grattulerer med overstått!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen på etterskudd :) Gleder meg til å se bilder!!

    SvarSlett
  3. Du får oppdatere profilen din gamla:-)

    SvarSlett
  4. Hehe, kaffe kl 02 gjør virkelig susen, ja :) Tusen takk for en suuuperkoselig kveld <3 Dere har fått det så utrolig fint i huset! Gleder meg til mange flere kvelder og dager. Like kos rundt langbordet med vin i glasset som på terrassen med solen i ansiktet og de små på gulvet <3

    SvarSlett
  5. Nina: takk for det:)

    @anonym: takker og neier:)

    @anonym: profil oppdatert. takk for påminnelsen:)

    @Anniken: hehe ja ikke fordi man er trøtt kl 02, men fikk så veeeeeldig lyst på kaffe da:):) hi hi. Ja her blir det maaaange sene kvelder ved bordet og, laaange dager ute i solen. Bare få opp solsengene så blir det bra. stor klem<3<3<3

    SvarSlett