mandag 5. mars 2012

Snart 32.....

Da nærmer dagen seg -dagen da man blir et år eldre. Synes siste året har gått så utrolig fort!
For et år siden satt jeg og ventet på lille Prinsessen, stor som en hvalross, med termin 15 mars. Det ble derfor ingen stor feiring av dagen min
(for jeg hadde jo planlagt at hun skulle komme FØR termin, men det skjedde jammen ikke)

Så i år gleder jeg meg til å feire sammen med de beste jentene på lørdag og med familien på søndag.
Lørdag blir det middag og viiin. Gleder meg utrolig til mye latter og mye skravling. Det har ikke blitt for mange jentekvelder siste tiden, og nå som vi endelig har plass til maaaange rundt bordet, skal jeg utnytte en hver anledning til å samle disse herlige menneskene.

Noen har spurt hva jeg ønsker meg, egentlig er det viktigste for meg ha det gøy på lørdag.

men interiør bøker er alltid stas
Eller kettlebells til treningsrommet: kg 8+ 12+ 16 kg


Eller ny parfyme
og ny linse til kamera 50mm-200mm

TRK til treningsrommet

Abonnement på interørblader

smykker er jo alltid en hit, spesielt øredobber ( jeg går jo med perler 99% av tiden i mangel på noe annet)

og disse er utrolig kule synes jeg!
Farge? Klarer ikke bestemme meg.... sort kanksje? med en kul farge inni?


Ellers har Riviera Maison mye fint, og vi har et helt hus som skal innredes.

MEN -det viktigste er at dere jenter kommer på lørdag.
Nå har jeg brukt 45 min på dette innlegget, for nettet her er T.R.E.G.T. Tilbake imrg, med eget nett!

1 kommentar:

  1. Alltid stas med bursdag, uansett alder - en gyllen anledning til å samle familie/venner og ønske seg hva man vil! :)

    Kyboe klokkene er jo helt rå, her er det bare å ønske seg en i hver farge, så har du til alle antrekkene i skapet! :)

    God onsdag!
    Klem Camilla :)

    SvarSlett