fredag 16. mars 2012

Torsdagens løpeøkt

i går ble det 5 km på mølla i rolig tempo (30 min) og 20 min coretrening. Tenkte nå prøve å få to løpeøkter i uken, da er jeg litt mer fleksibel ift trening, ettersom du kan gjøre det nårsom helst. Neste uke blir det 6 km, og øker litt for hver uke. Løper ute de dagene jeg kan, jeg synes jo det er 10 x bedre enn å løpe på mølle.

Jeg ser jo nå at de dagene jeg jobbber og er hjemme 1630, vil jeg gjerne være sammen med C før hun legger seg kl 19. Dermed blir det trening på kvelden, og jeg kan ikke være avhengig av rekke timer. 

Ellers blir det to styrkeøkter i uken ( kanskje tre om det lar seg gjøre) de dagene jeg har fri+ mine egne timer på tirsdager. 

Nå venter styrkeøkt - mye på ben i dag. Gru-gleder meg.....

Lyst å begynne å løpe se her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar