tirsdag 24. april 2012

Din egen personlige almanakk

God tirsdag formiddag.

Idag er det day off. Herlig! 
C og jeg har hatt en soft morgen, drukket kaffe og spise lang frokost. C er veldig opptatt av å ha kaffe i koppen sin når jeg lager meg kaffe ( får kun litt melk i koppen sin altså)

Nå sover C og jeg har fått ryddet og vasket litt  ( ikke mine favoritt oppgaver!!)  og straks klart for lunch-besøk av en søt venninne som har tatt turen til Oslo.  


Da jeg begynte å jobbe igjen, fant jeg ut at det var greit med en kalender for å holde styr på jobbdager, trening, mannens planer og andre ting som må noteres. 
Jo da kan ha det på tlf/Ipad, men plutselig er tlf uten strøm, bort, eller som nå - straks hos Iphone Doktoren.

Hos Personligalmanakk.com kan du lage din egen. I dine farger og innhold etter ditt behov.
Absolutt å anbefale. Koster kr 190 for en medum ( som på bilde) og du får den i løept av 2 uker.


Da skal jeg hive meg rundt igjen, måtte bare ha en liten bloggpause... 
*Ha en bra tirdag ettermiddag*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar