lørdag 28. april 2012

En dag på gården

En Solfylt lørdager straks over. 

Vi startet dagen med besøk på gården for å se på alle sauene og de små lammene som har kommet siste ukene. C synes dyr er stor stas, og jeg har konkludert med at jeg må finne på ting sammen med henne når vi er alene.

Etterpå ble det litt fikse og ordne på mor og far. Ikea og Maxbo ble besøk igjen. Så imorgen håper jeg mannen i huset er deffektiv og setter opp kontorløsning. Bilder kommer imorgen om vi blir ferdige.


Nå venter hjemmelaget pizza, litt rødt i glasset og en ellers ganske rolige film kveld. Tenkte se New Years Eve, har enda ikke sett den. Filmen har jo sååå mange bra skuespillere.

bon soirée mes amis

4 kommentarer:

  1. Så koselig med en dag på gården! :)
    Hadde vært så gøy om du kunne lagt ut noen bilder av det nye huset deres!! Synes det virker så fint -og jeg suger til meg all inspirasjon da vi skal bygge til sommeren :)

    Hilsen Sol

    SvarSlett
  2. Hvor har dere kjøpt hus?
    Og hvordan var filmen? :-) Vi satser på å leie en film i dag....
    Ha en flott solfylt dag! .-)

    SvarSlett
  3. @anonym: jeg lover flere bilder denne uken:)

    SvarSlett
  4. @anonym2:Vi har kjøpt hus i Lier.
    Filmen var veldig søt - en skikkelig feel good film. Anbefales. Håper dere koste dere med filmen. :)

    SvarSlett