søndag 29. april 2012

En deilig dag

*For en dag* 
Fantastisk søndag har vi hatt her i Lier.
 Både værmessig -  og med tanke på alt vi har fått gjort. Solen har skint fra klar himmel i hele dag. Vi har vært ute siden kl 09, holdt på ute, i garasjen, ryddet,fikset sykler,  kastet og sortert, og avsluttet med M & P og "lillebror" på grilling.

Etter mange timer med rydding nå, begynner det å bli system på ting! Endelig. Jeg er av typen som liker at hver ting har SIN plass. 

Kontoret er  nesten ferdig ( maglet noen hylleknekter så fikk ikke satt ting på plass), men satser på at det kommer på plass imorgen. 


"Lillebror"  har perm fra militæret, og ble med på grilling.

 Ettersom vi holdt på ute, ble det enkel servering: kalkunfilet, pølser og hamburger. Fantastisk deilig å kunne spise middag ute.

Koser seg i solen
Body og tunika fra HM/shorts fra Noa Noa/ strømpebukse fra Noa Noa/ sko fra Ecco
Hårspenne fra Prinsessefin ( 4 stk 69 kr hos May&Betty). 
Her har vi stor turnover på hårspenner. Mamma setter på, C tar av og borte er de...

I morgen kommer det bilder av vaskerom tenkte jeg. Lover flere bilder av huset etterhvert. Det er bare ikke sååå mye å ta bilder av pr dd.
Nå er det kvelden her - kjenner at man har vært ute en hel dag.
Ønsker deg en fin dag på uken. 

Søndagsklemmer fra meg

6 kommentarer:

  1. Herlige lite jente du har. Super søt.
    Og kjekk lillebror du har.

    Gleder meg til å se bilder av huset deres:)

    kan du lage noen innlegg om hjemmetrening?
    M

    SvarSlett
  2. Hei,

    Ønsker bare å si at jeg leser bloggen de så ofte jeg kan. Jeg har også en liten tulle på snart ett år. Trening er også i fokus i mitt liv, men ikke alltid like lett å få til. Godt og bli inspirert av deg på en velbalansert måte.

    SvarSlett
  3. Så koselige bilder:)
    Utemiddag er de beste ;)
    Søt jente du har!

    Ha en fin 1 mail:)
    Hilsen Kine!

    SvarSlett
  4. @anonym: jeg skap prøve få laget noe om hjemmetrening etterhvert:)

    SvarSlett
  5. @anonym: jeg vet hva du mener. Ikke bare å løpe på trening nå som man har en frk på 1 år. Krever mer planlegging. Jeg får ikke trent så mye som jeg gjerne skulle ha gjort ( mer sykkel ute, løpeturer etc) men en jeg har funnet en balanse som fungerer. Så bra du blir inspirert:)
    Lykke til med treningen.

    SvarSlett
  6. @Kine: takk for det. Vi hadde en kjempedeilig fri dag. Håper du hadde det samme:)
    klem fra meg

    SvarSlett