søndag 22. april 2012

For en fantastisk dag

Hei sprekinger. 
Da sitter mor godt plantet i sofa'n etter en heeerlig helg med beste gjengen. 
Åhhhh som vi har kost oss. 
Fredag ble det jammen meg sent ( og mye vin) før vi kom oss i seng - det var derfor noe tungt å stå opp da klokken ringte 0530- men det gikk det også. 
Lett snødrev og -3 på Geilo, noe sa meg at det også var kaldt på Finse..

Skarverennet var en fantastisk opplevelse, men det er et TUR renn. Det er et bredt arrangement
som passer for alle. Vi innså tidlig at dette kom til å ta tid. kun 4 spor, og maaaaange mosjonister med stoooore sekker var det bare å glemme 3 tallet.

Vel fremme og godt påkledd etter 1 times togtur.

Etter å ha smørt ski på Finse, måtte jeg få ny chip ( min lå jammen meg på hytta!). Og innen vi var klare til å gå holdt solen på å titte frem, og det var vindstille.




Kunne det blitt bedre? 
FOR en dag vi hadde. Helt fantastisk. 
De første 4km er det bra stigning, etter dette flater det mer ut, men jevn stigning til det er 8 km igjen.
 

Bobler hadde vi også med i sekken.... på chamagnehaugen ble det en laaaaaaaaang pause i solen.
Vel nede - og klare for resten av festlighetene.

Klar for afterski og andre festligheter- vi gleder os allerede til neste års renn!!!!




Kanskje du vil gå neste år? Anbefaler absolutt turen. 

Håper du har hatt en fin helg og er klar for en ny herlige uke.
Nå skal jeg planlegge neste ukes trening. Er veldig klar for masse trening og sunn mat (og lite alkohol)

*tvi tvi*

2 kommentarer:

  1. det såg ut som en kjempe flott tur! Du er utrolig sporty og flink til å trene allsidig.
    Og elsker den blå jakka di.Skikkelig fin på deg. Om jeg ikke hadde hatt en rød i samme merke,hadde jeg nok satt den blå høyt opp på ønskelista.. ;)

    Har selv fråtset i helgen i alt fra boller til sjokolade,så gleder meg til en ny SUNN uke!

    klem fra Line

    SvarSlett
  2. Hei Line.
    Det var virkelig en suuuper tur - ikke sporty sporty, men en god gammeldags skitur med matpakke +++:)
    Jakken har levert altså, de er dødsfine -også i rød.
    Det er lov å froste av og til:) Vi må det hehe.
    klem fra meg

    SvarSlett